Apsilankyti VAGCOM.lt

Mūsų darbo sritis – nepriklausoma ir specializuota VAG grupės automobilių (Audi, Vw, Skoda, Seat) kompiuterinė elektronikos diagnostika. Informacijos nuskaitymas, klaidų šalinimas, gedimų analizavimas, ir turbūt svarbiausia – mes analizuojame gyvus variklio ir kitų agregatų parametrus, ypač tai aktualu varikliams su turbina. Tai tai yra tiksliausia diagnostika realiuoju metu, nei vadovautis tik klaidomis, kurios kartais atsiranda klaidingai, dėl kitų gretimų agregatų gedimų, arba esant daviklių parametrų nedideliam nuokrypiui – jų kompiuteris neužfiksuoja. Patarimai po diagnostikos pas mus nekainuoja, kaip esamus gedimus pigiau ir racionaliau pašalinti. Mes neturime jokio finansinio intereso, kad jums pakeisti kuo daugiau detalių, atlikti kuo daugiau remontų. Bendros automobilio elektronikos būklės nustatymas esamu laiku. Tai nepakeičiama informacija prieš perkant ar parduodant automobilį. Mūsų įranga mobili, tad abipusio susitarimo būdu galima sutarti, dėl mūsų atvykimo pas Jus

  • Apklausa

    Iš kur apie mus sužinojote?

    View Results

    Loading ... Loading ...
  • Deividas rašė:

    Laba diena,

    Prašau sakykite kokią informaciją galima pamatyti darant variklio diagnostiką Audi 100 ’93 85kW 2,5TDI?

    Ačiū už informaciją.

    Laba diena,

    Prašau sakykite kokią informaciją galima pamatyti darant variklio diagnostiką Audi 100 ’93 85kW 2,5TDI?

    Ačiū už informaciją.

    admin rašė:

    Sveiki, išties daug nematysime gyvuose parametruose, nes ir elektronikos nėra daug, o ir kompiuteriai tais laikais nebuvo tiek „gabūs“. Toliau jau yra keli variantai, nes vieni šių variklių ECU beveik iš vis nieko nerodo, kiti rodo kelis bet svarbius parametrus, kaip kad turbo slėgis, oro kiekis, degimo kampas ir kelių daviklių darbo kreives.
    Tad reikia jungtis ir žiūrėtis gyvai, tačiau daug tikėtis tikrai neverta…

    Sveiki, išties daug nematysime gyvuose parametruose, nes ir elektronikos nėra daug, o ir kompiuteriai tais laikais nebuvo tiek „gabūs“. Toliau jau yra keli variantai, nes vieni šių variklių ECU beveik iš vis nieko nerodo, kiti rodo kelis bet svarbius parametrus, kaip kad turbo slėgis, oro kiekis, degimo kampas ir kelių daviklių darbo kreives.
    Tad reikia jungtis ir žiūrėtis gyvai, tačiau daug tikėtis tikrai neverta…

    Tomas rašė:

    Sveiki, turiu Audi A6 1,9 tdi 81kw., 2000m. Buvo pradejusi cypt turbina, pasiekus 110 km/h dingdavo trauka.
    Pakeitem turbina ydejom restauruota, bet pasidare vos neblogiau. Salta lyg ir gerai dirba bet kai uzsyla visai gazo nepriima vos iki 110km/h ysibegeja. Ar priimtumet pirmadieny apie pietus diagnostikai?
    Dekui.

    Sveiki, turiu Audi A6 1,9 tdi 81kw., 2000m. Buvo pradejusi cypt turbina, pasiekus 110 km/h dingdavo trauka.
    Pakeitem turbina ydejom restauruota, bet pasidare vos neblogiau. Salta lyg ir gerai dirba bet kai uzsyla visai gazo nepriima vos iki 110km/h ysibegeja. Ar priimtumet pirmadieny apie pietus diagnostikai?
    Dekui.

    admin rašė:

    Sveiki, Tomai
    priimsime Jums patogiu laiku, tiesiog prieš atvažiuojant būtinai pasiskambinkite numeriu 864022223, kad nebūtume kur išvykę.

    Sveiki, Tomai
    priimsime Jums patogiu laiku, tiesiog prieš atvažiuojant būtinai pasiskambinkite numeriu 864022223, kad nebūtume kur išvykę.

    Vaidas rašė:

    Sveiki,kiek kainuotu audi a3 2000m 1.6 74kw,benzinas,kompiuterine diagnostika?

    Sveiki,kiek kainuotu audi a3 2000m 1.6 74kw,benzinas,kompiuterine diagnostika?

    admin rašė:

    Sveiki, Vaidai
    Jums atsakyta privačiai.

    Sveiki, Vaidai
    Jums atsakyta privačiai.

    Vaidas rašė:

    Sveiki ,ar dar vis darote kompiuterine diagnostika?

    Sveiki ,ar dar vis darote kompiuterine diagnostika?

    admin rašė:

    Sveiki, Vaidai
    taip VAG grupės automobiliams vis dar atliekame kompiuterinę diagnostiką. Maloniai lauksime apsilankant.

    Sveiki, Vaidai
    taip VAG grupės automobiliams vis dar atliekame kompiuterinę diagnostiką. Maloniai lauksime apsilankant.

    Komentuokite

    Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas.

    *